Apteka Melissa – opinie, kontakt

Apteka Melissa to Apteka, która posiada 220.0 opinii a ich średnia to 3,8.

Adres: Pomorska 77, 90-224 Łódź
Telefon: 789 020 645

Opinie na temat Apteka Melissa:

Apteka nieprzyjazna zwierzętom. Wszedłem do apteki z wózkiem dziecięcym i psem. Od razu zwrócono mi uwagę że nie wolno choć nie ma takich przeszkód prawnych (nawet liczyłem że że względu na miesięcznego bobasa zostanę przepuszczinu w kolejce 🙂 Jedynie zła wola obsługi. Szkoda, tak się traci klientów. Nie polecam
Edit: nikt też nie odpowiada pomimo że opisane sytuację i przesłałem dawno temu pod wskazany adres mailowy 🙁
Do apteki stacjonarnej nie pojadę, ale aptek internetowych nie polecam. Złozyłem zamówienie w aptece mójFresubin opłaciłem przelewem dnia 18.10.2024 oraz otrzymałem potwierdzenie opłacenia i zamówienia. Mając sporo na głowie nie sprawdzałem jakie są losy zamówienia. Dnia 27.10. napisałem na aders podany w kontakcie co z moim zamówieniem nie było odpowiedzi, dnia następnego 28.10. zadzwoniłem na nr. podany na stronie kontaktu, nikt nie odbiera a połączenie po jednym segnale jest rozłączane. Szukając po adresie Pomorska 77, Łódź trafiłem na kolejny sklep internetowy apteka-melisa.pl. Dzwoniąc na infolinie tego sklepu internetowego dowiedziałem się, że mójFresubin , apteka-melisa.pl. to ich sklepy i mają też inne. Za każdym razem jak dzwoniłem odbierała inna Pani jedna wyszukiwała moje zamówienie, inna nie. W końcu dowiedziałem się, że moje zamówienie zostało automatycznie anulowane ze względu na błąd w systemie i do 28.10. nie poinformowano mnie o tym, nie zwrócono pieniędzy. Gdybym nie zadzwonił pewnie czekałbym tatka latka. Ciekawostką jest, że ze sklepu mójFresubin otrzymałem powiadomienie, że moje zamówienie anulowano ze względu na brak przelewu na który mam potwierdzenie. Wiedzę i kompetencje Pań na infolini też stawiałbym pod wielkim znakiem zapytania, na pytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy telefonicznie poinformowano mnie, że do 14 dni. Jak poprosiłem o potwierdzenie zlecenia zwrotu pieniędzy to w korespondencji poinformowano mnie, że PAYU zwraca pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych. Chcąc zamówić po raz kolejny poproszono mnie o poczekanie Pani sprawdzi w magazynie czy jest dostępne. W korespondencji otrzymałem link do produktu w celu złożenia zamówienia a tam zero na stanie.
Reasumując nie polecam tych sklepów internetowych, po zwrocie pieniędzy usunę konta w tych sklepach i będę je omijał szerokim łukiem.
Administrację sklepu proszę nie podawać adresu do korespondencji w celu wyjaśnienia tej sprawy jak czyni to w przypadku każdej negatywnej opinii żadnych wyjaśnień czy przeprosin. Nie powinno być żadnej gwiazdki, ale bez zaznaczenia tej jednej nie ma mozliwości opublikowania opinii.
Nie przyjęli zwrotu zamówienia internetowego zasłaniając się tym, że nie łamią prawa. Absurd !!! Nie polecam.
Zarówno stacjonarnie jak i online zawsze miła, pomocna oraz bardzo sprawna obsługa. Korzystam od wielu lat.
Nie polecam, za każdym razem jak coś kupuje w aptece czy to na receptę czy bez recepty to farmaceutki na siłę próbują wcisnąć zamienniki. Jest to irytujące.


Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *