Apteka GALEN – opinie, kontakt

Apteka GALEN to Apteka, która posiada 34.0 opinii a ich średnia to 3,3.

Adres: Józefa Rymera 8, 44-270 Rybnik
Telefon: 32 426 21 44

Opinie na temat Apteka GALEN:

Kupuję w aptece bo mam blisko 🙂 ceny może wyższe ale Pan który tam pracuje zawsze doradzi , zaproponuje tańszy zamiennik . Polecam !
Jedna pani farmaceutka ma minę jakby za karę ale ostatni czas jej tam nie widuję . Polecam raz jeszcze !
Apteka ok. Pan który tam pracuję zawsze jest pomocny,podpowie i doradzi. Gdy czegoś potrzebuje,a tego nie ma,to zamówi. Za to Panie które tam pracują,no cóż, pomyliły chyba zawody!??.
Pani Magda Szczekała BRAWOOO..100% RACJA ..nigdy więcej kupowania w tej aptece mam mnóstwo klientów wszystkim będę odradzać…Panie !!..wiem że nie powinno się używać telefonu w aptece to moja klientka do mnie zadzwoniła ona nie wiedziała że jestem w aptece Tu chodzi o to w jaki sposób odzywasz się do klientów!!..przeprosiłam czego nie rozumiesz człowieku bardzo źle się odzywasz do klientów i to nie jest tylko moja opinia..Nigdy niczego tam nie kupię ani moi klienci ever..Nie rozmawiałam o żadnych ziemniakach!!!..I przeprosiłam..kup se coś na słuch
20 lat pracuje z pacjentami w placówkach medycznych w Polsce i za granicą i nigdy nie zdarzyło mi się być obrażoną przez osobę sprzedającą…I nie wyobrażam sobie tak potraktować klienta ,którego sama obsługuje .Ewidentnie pomylił pan zawody…Dziewczyny zawsze miłe i uśmiechnięte ,pomocne za każdym razem …pierwszy raz widziałam pana w aptece ,wygląda na to że trafił im się szef gbur.Chore poczucie wyższości przekłada pan na klientów co w tej branży jest niedopuszczalne .Drogi panie żyjemy w takich czasach że użycie telefonu to nie zbrodnia ,obklejenie apteki naklejkami o zakazie używania telefonu nie upoważnia pana do obrażania klientów .Moja rozmowa dotyczyła możliwości zrealizowania recepty i było to tylko krótkie zapytanie o PESEL a nie rozmowa o tym co będzie dziś na obiad.Troche szacunku i zrozumienia dla ludzi.Rozumiem że trzeba się skupić przy wydawaniu lekarstw ,ale to co klienci między sobą też nie mogą rozmawiać ? A czymże różni się ta rozmowa od rozmowy przez tel ? Przydał by się panu kurs obsługi klienta!
Odpowiedz:
Szanowny panie ,podobnie jak pan zaopatruje pacjentów w wyroby medyczne jak już wspomniałam od 20 lat.To pan traktuje Aptekę ,miejsce publiczne jak swoje własne “targowisko” i zgodzę się tu z panem w 100% szacunek wynosi się z domu,właśnie dziś go w pana niepotrzebnym zwróceniu mi uwagi zabrakło…Jak pewnie pan zauważył ani klienci pana apteki ani pani mnie obsługująca nie zwróciła mi uwagi,bo tel trwał 5 sekund i był pytaniem o PESEL potrzebny do realizacji recepty. Swoją uwagą ,podniesionym tonem głosu i pretensją narobił pan więcej niepotrzebnego hałasu niż mój telefon.A i pani w okienku było trudno się skupić ,bo na jej twarzy było widać zażenowanie cała sytuacją,która była zupełnie niepotrzebna. Życzę miłego dnia i więcej empatii dla klientów ,którzy wybierają pana aptekę.
Kolejka na cala aptekę, obsługuje jedna ( sympatyczna ) Pani . Na zapleczu słychać rozmowy ale nikt nie pofatyguje się żeby rozładować kolejkę . 30min z zegarkiem w ręku w kolejce.


Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *